miercuri, 11 iunie 2014

Pizza pe baza de dovlecei

Pizza-pe-baza-de-dovlecei

Astazi mi s-a trezit o mare pofta de pizza si am fost cat pe ce sa cedez, insa mi-am amintit o reteta citita cu ceva timp in urma care promitea sa satifaca dorinta de pizza intr-o forma mult mai sanatoasa. Aceste mini pizza pe baza de dovlecei s-au adeverit a fi intr-adevar o excelenta inlocuire! Ofera acelasi gust ca si pizza adevarata insa contin muuult mai putine calorii. In plus sunt foarte usor de facut si sunt gata in numai 15 minute!

Ingrediente:
(pentru 20-25 felii)

  • 2 dovlecei sau zucchini medii
  • 100g sos pentru pizza (sau orice sos pe baza de rosii)
  • 200g mozzarella, data prin razatoare
  • salam (sau alt tip de carne), taiat marunt
  • sare, piper
  • oregano (optional)                
Dupa ce am aprins cuptorul la 180°C, spalam dovleceii, ii taiem in felii si ii prajim putin intr-o tigaie.

dovlecei-pe-tigaie

Cand sunt putin rumeniti ii mutam intr-o tava acoperita cu hartie de copt si ii stropim cu sare si piper.

Pizza-pe-baza-de-dovlecei-dovlecei-prajiti

Apoi adaugam sosul.

Pizza-pe-baza-de-dovlecei-sos-de-rosii

Peste sos adaugam mozzarella, salamul si oregano si le punem la cuptor pentru 3-4 minute, sau pana cand se topeste mozzarella.

Pizza-pe-baza-de-dovlecei-mozzarella

Serviti cat sunt calde. Savurati cu placere!

pizza-sanatoasa-cu-dovlecei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...