luni, 30 iunie 2014

Quesadilla cu pui si porumb

Quesadilla-cu-pui-si-porumb

Daca doriti sa gatiti un pranz rapid si super simplu, atunci cititi reteta potrivita. Aceste quesadilla cu pui si porumb sunt gata in doar cateva minute si cu siguranta vor satisface toti membrii familiei, atat copiii, cat si adultii. Eu am folosit Tortilla de casa, pe care le-am facut ziua precedenta si le-am lasat la frigider, pentru ca nu se compara cu cele cumparate de la magazin. Este una din retetele mele mexicane preferate si sper ca si voi ii veti da o incercare!

Ingrediente:

(pentru 20 bucati)


  • un piept de pui, pregatit si taiat marunt
  • 10 tortilla (puteti sa le faceti acasa)
  • 400g cascaval ras
  • porumb dulce, conservat
  • ulei de masline
Quesadilla-cu-pui-si-porumb-ingrediente

Pentru inceput, ungem o tortilla cu putin ulei de masline pe ambele parti si o incalzim in tigaie.
Adaugam cascaval, porumb, pui si din nou cascaval.

Quesadilla-cu-pui-si-porumb-proces

Lasam putin cascavalul sa se topeasca, apoi indoiem tortilla in jumatate.

Quesadilla-cu-pui-si-porumb-pe-tigaie

O intoarcem si pe cealalta parte si o mai prajim cateva minute, pana cascavalul e topit complet.
Imediat ce sunt gata, le taiem in jumatate si le servim calde.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...